سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

سجاده فرش, فرش سجاده ای , قیمت سجاده فرش مسجدی 09131630120

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

سجاده فرش, فرش سجاده ای , قیمت سجاده فرش مسجدی 09131630120

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

شرکت فرش مناجات , تولید انواع فرش سجاده ای , قیمت فرش مسجدی , سجاده فرش , فرش سجاده ای , بافت سجاده فرش, خرید سجاده فرش , سجاده فرش محرابی, فرش محرابی , فرش مسجدی , فرش نمازخانه , فرش حسینیه , قیمت سجاده فرش , قیمت فرش سجاده ای , قیمت فرش مسجدی , فرش کاشان , سجاده فرش کاشان , فرش نمازخانه , فرش مسجدی , فرش محرابی , فرش مصلی ,

شماره تماس:

09131630120
03154760700
09133611739

یوسفیان

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

آران و بیدگل قطب تولید فرش ماشینی و سجاده فرش


همراه با  شروع و ابداء صنعت فرش ماشینی در سایر کشورها ایرانیان نیز از این حرفه غافل نماندند و با ترکیب ذوق، هنر، خلاقیت وهوش ایرانی با صنعت فرش بافی توانستند پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته و به سرعت نگاه ها را به سوی خود جلب کنند.

در این میان بعضی شهرها با توجه به امکانات و قابلیت های موجود پیشرفت بیشتری داشته و توانستند شرکت های فرش بافی را گسترش دهند و حتی شهرک های صنعتی مخصوص این کار داشته باشند. مانند کاشان، آران و بیدگل، مشهد، دلیجان، یزد، اصفهان.

به مروز زمان و با گسترش هرچه بیشتر صنعت فرش بافی ایده ی ظهور فرش های سجاده ای بود که این صنعت را بیش از پیش توسعه داد.

به جرات میتوان گفت آران و بیدگل و کاشان یکی از مهمترین قطب های صنعت فرش بافی و فرش سجاده ای هستند چرا که با جستجوی واژه های سجاده فرش، فرش ماشینی، فرش های سجاده ای تشریفاتی و محرابی، فرش سجاده ای، فرش مسجد، فرش مخصوص مسجد، فروش فرش مسجد، خرید سجاده فرش، شرکت سجاده فرش، فرش سجاده قیمت، فرش 700شانه، فرش 100 شانه، فرش 1200شانه، و... در موتورهای جستجویی مثل گوگل بی شک یکی از سایت های مربوط به شرکت های فرش در آران و بیدگل و کاشان به شما نشان داده خواهد شد.

این دو شهر از مطرح ترین قطب های بزرگ تولید و صادرات فرش ماشینی و فرش های سجاده ای هستند. به دلیل وجود شهرک های صنعتی فعال در این زمینه (مانند شهرک صنعتی امیر کبیر و شهرک صنعتی راوند در کاشان و شهرک صنعتی سلیمان صباحی و شهرک صنعتی هلال در آران و بیدگل) و وجود بسیاری از کارخانجات تولید فرش و بالا بودن کیفیت تولید در این کارخانه ها عمده خرید سجاده فرش و فرش از این شهرها صورت میگیرد. لذا قیمت فرش سجاده ای و فرش کاشان مناسب تر از سایر شهرها بوده و خرید سجاده فرش و فرش از کاشان و آران و بیدگل بسیار به صرفه تر است.

وجود کارخانجات بزرگ فرش سجاده ای و معمولی در این منطقه، تمامی شرکت های تولید فرش و فرش سجاده ای را وارد عرصه ی رقابتی بزرگ می کند تا با تولیدی برتر پیروز این میدان باشند. مسلما مهمترین مسئله در تولید برتر و برند شدن، کیفیت محصول است. مسئله ای که در میان انبوه کالاهای مشابه، انتخاب را متمایز میکند.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت به ویژه استفاده از نخ های 100% اکریلیک و حذف نخ های نامرغوب از چرخه ی تولید باعث تولیدات برتر این شرکت سجاده فرش شده است. ارائه ی ضمانت نامه کیفیت به همراه فرش سجاده ای بر این امر دلالت دارد.

فرش سجاده ای مناجات علاوه بر کیفیت بالا، طرحی زیبا دارد و فضای معنوی تری را در مسجد فراهم میکند. خرید فرش سجاده ای از سراسر کشور از شرکت سجاده فرش بر این امر دلالت دارد. خدمات شرکت سجاده نماز برای فروش فرش مسجد نیز باعث استقبال بیشتر خریداران از فرش های سجاده ای سجاده نماز شده است. مانند شرایط ویژه خرید سجاده فرش، ارسال فرش سجاده ای به سراسر کشور،  نصب فرش های سجاده ای توسط نصاب مجرب شرکت سجاده فرش . ..

همچنین در راستای توجه به امر مشتری مداری طراحی و بافت فرش های سجاده ای مطابق با سلیقه ی مشتریان نیز توسط شرکت سجاده فرش صورت میگیرد.

از آنجایی که فرش سجاده ای ، متقاضیان زیادی برای فرش مسجد، حسینیه و ارگان های دولتی دارد شرکت سجاده فرش شرایط ویژه ای را برای خرید سجاده فرش فراهم کرده است. شما متقاضی محترم میتوانید با خرید سجاده فرش به صورت اقساط کوتاه و بلند مدت و قرارداد با هیئت امنا تجربه ای متفاوت از خرید فرش سجاده قیمت پایین و بالاترین کیفیت را داشته باشید. همچنین این شرکت سجاده فرش براساس تفاهم نامه با شورای عالی مساجد تخفیفاتی برای خرید فرش مخصوص مسجد ارائه میدهد.

 

سجاده فرش کد 50423

سجاده نماز

مشاوره ی رایگان جهت خرید فرش سجاده ای : 
 
09133611739 - 09131630120
 
تلگرام و واتس اپ و وایبر:
 
 09131630120
 
 
 

سجاده فرش,سجاده نماز,شرکت سجاده فرش,سجاده فرش مناجات,سجاده فرش کاشان,فرش سجاده ,فرش سجاده ای,فرش مسجد,فرش مسجدی,فرش نمازناه,فرش سجاده ای نمازخانه,فرش مصلی

 

  • فرش مناجات

فرش و سجاده فرش ابریشم :


بهترین فرش ابریشم ماشینی و همچنین سجاده فرش های ابریشم در کارخانه‌های کاشان بافته می‌شود ؛
کارخانه‌هایی که با به‌کارگیری به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌ها بر تمام مراحل تهیه یک فرش ابریشم ماشینی از نخ‌ریسی تا بافت ، کنترل دارد.
این فرش‌ها باوجود تمام معایب و محاسنی که دارند در مغازه‌ها جلوه گری می‌کنند و چشم‌ها را به خود خیره می‌گردانند.
امروزه با توجه به قیمت کمتری که فرش ها و فرش های مسجد ابریشم نسبت به نوع مرغوب اکرولیک دارند , توجه خاصی را در بازار فرش به خود جلب کرده اند. و هر روزه به خریداران این نوع از فرش ها و سجاده فرش ها افزوده می گردد.

 

الیاف سجاده فرش ابریشم :

به گزارش گروه تحیلی فرش سجاده مناجات ، به نقل از ویکی پدیا،
این از الیاف صد در صد پلی‌استر یا همان ابریشم مصنوعی که ویسکوز نیز نام دارد بافته می‌شود و به آن ، فرش بلژیکی نیز گفته می‌شود.
فرش و سجاده فرش ابریشم ماشینی در مقایسه با فرش ماشینی اکریلیک عمر کوتاه‌تری دارد
چراکه در فرش‌های ماشینی اکریلیک از الیافی محکم‌تر و مقاوم‌تر نسبت به فرش ابریشمی استفاده می‌گردد و به همین دلیل عمر و کیفیت بالاتری نسبت به فرش‌های ماشینی ابریشمی دارند.
در ادامه از معایب ، محاسن و ویژگی فرش های سجاده ای ابریشم خواهیم گفت تا بیشتر با این‌گونه فرش‌ها آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را در میان سجاده فرش ها برای مساجد داشته باشید.

 

الیاف فرش ماشینی و سجاده فرش ابریشم :

الیاف استفاده شده برای بافت و تولید این فرش ابریشم , الیاف پلی استر ( پلی اوژن ) شده می باشد
الیاف پلی استر همانند سایر الیاف مصنوعی به روش های صنعتی تولید و از نظر خواص نیز جایگزین مناسبی برای الیاف طبیعی مانند پنبه محسوب می شود.
برای تولید این فرآورده از ترکیب دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول و یا اسید ترفتالیک ( جایگزین ماده اولیه دی متیل ترفتالات ) در مجاورت کاتالیست های مناسب، استفاده می شود.
پلیمر حاصل از ترکیب این دو ماده اولیه توسط پمپ از صفحات رشته ساز عبور داده می شود که تحت تاثیر هوای سرد به شکل لیف تبدیل و در مجموع به صورت دسته ای از الیاف درآمده و در مراحل بعدی با کشش و عملیات حرارتی آرایش یافتگی مولکولی و تثبیت حرارتی پیدا می کند و به صورت الیاف کوتاه ( استیپل ) در اندازه های دلخواه برش داده شده و عدل بندی می شوند.

 

خصوصیات الیاف پلی استر :

الیاف پلی استر دارای خواص مهمی همچون استحکام بالا، برگشت پذیری و ثبات ابعادی مناسب، مقاومت سایشی مقاومت در برابر نور خورشید و مواد مورد استفاده در خشک شویی از جمله سفید کننده ها هستند که به محصولات تهیه شده از این الیاف دوام بیشتری می بخشد.
پلی استر بدلیل ساختمان شیمیایی خاص خود، کریستالی است و به دلیل عدم وجود گروههای فعال در پلیمر آن و جذب رطوبت کم، در مقابل اغلب مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد.
ثبات رنگ و عدم نیاز به اطو از دیگر خواص مهم این لیف می باشد.
همچنین در مقابل اسیدهای ضعیف در حالت جوش و در مقابل اسیدهای قوی و سرد مقاوم بوده و مواد قلیایی رقیق بر این الیاف اثری ندارند ولی قلیایی های گرم و قوی به آن صدمه می زند.
خصوصیات فیزیکی این لیف می تواند مطابق با نظر بازار و واحدهای مصرف کننده متغیر باشد.

موارد استفاده از الیاف پلی استر :

موارد استفاده این الیاف به صورت خالص یا مخلوط با سایر الیاف مانند پنبه، ویسکوز و پشم در تهیه انواع نخ و پارچه های پرده ای، پیراهنی،nگردباف، ملحفه ای، فرش، انواع صافی، فیلتر، لایی، تسمه های نقاله، برزنت، انواع طناب، کالای خواب مانند لحاف و بالش و غیره می باشد.
الیاف پلی استر در بسیاری از کشورها به نامهای تجاری مختلف تولید و عرضه می شوند.
از جمله تریلن انگلستان- ترویرا آلمان- ترگال فرانسه- تترون ژاپن- تریتال ایتالیا و داکرون آمریکا.

 

سجاده فرش کد 50417

سجاده فرش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره ی رایگان جهت خرید فرش سجاده ای : 
 
09133611739 - 09131630120
 
تلگرام و واتس اپ و وایبر:
 
 09131630120
 
 
 

سجاده فرش محرابی,سجاده فرش مسجدی,فرش مساجد,فروش اینترنتی فرش سجاده ای,فرش حسینیه,فرش نمازخانه,سجاده فرش کاشان,سجاده نماز,فرش مسجد,فرش مسجدی,فرش ماشینی,فرش ابریشم
 

  • فرش مناجات

نکات مهم در خرید فرش و سجاده فرش و نصب سجاده

فرش سجاده در محیط مسجد یا حسینیه بسیار تاثیر گذار است .برای اینکه فضای مسجد بسیار دلچسب تر و ارامش بخش تر شود رنگ و طرح فرش سجاده بسیار تاثیر گذار خواهد بود به همین جهت از انتخاب فرش های شلوغ در مساجد و حسینیه های کوچک کاری اشتباه است زیرا فضا را شلوغ و چشم را نارحت می کند .رنگ های سبک و زننده نیز ان حالت ارامش واستراحت چشم بر روی فرش مسجد را از بین می برد .

بهتر است از افراد با سلیقه برای انتخاب سجاده فرش استفاده کنید زیرا انها اصول بهتری را برای انتخاب فرش و خرید سجاده فرش مد نظر قرار می دهند.یکی دیگر از مواردی که باید به ان توجه کرد ، خرید سجاده فرش باکیفیت است که بعد از خرید ان بتوان مدت زمان زیادی را از ان استفاده کرد .و از انجایی که رفت و امد در مسجد زیاد می باشد و اصولا مساجد با پول بیت المال اذین می شوند بهتر است فرشی با جنس بهتر و زیباتر خریداری شود تا مدت زمان بیشتری عمر کند .

 

مواردی که قبل خرید باید به ان توجه کرد :

1-         موکول کردن خرید به مواقعی که بازار خلوت تر است.

2-         بازدید از چند تجارتخانه معتبر

3-         مشورت گرفتن از فروشندگان خبره

و هچنین در مورد مکان خریداری سجاده فرش  باید گفت که هیچگاه سجاده فرش  را از افراد نامشخص و مشکوک خریداری ننمایید. برای از دست ندادن نقدینه خود و جلوگیری از گرفتاری‌های بعدی منطقی‌تر است حتی با قیمت‌های بالاتر سجاده فرش را از فروشندگان معتبر و با سابقه و شهرت خوب و یا از فروشندگان مجاز و سیار این مؤسسات خریداری کنید. به هنگام خرید سجاده فرش  حتماً ورقه خرید و ضمانت‌نامه‌ای که حاوی تمام مشخصات سجاده فرش  است از فروشنده درخواست کنید. این مدارک در موقع خرید و فروش بعدی، سرقت، بیمه و حمل و نقل سجاده فرش بسیار مفید واقع خواهد شد.

 

بررسی کیفیت پرزهای فرش و سجاده فرش

الف: پرز فرش باید با دوام و درخشان و انعطاف پذیر باشد ،فرش با پرز ضخیم دوام بیشتری دارد.

ب: مطالعه پشت فرش وسجاده فرش از لحاظ تراکم و کوبیدگی پودها و یکنواختی طرح

 

که با مطالعه پشت فرش می توانید اطلاعاتی دقیق تر از کیفیت فرش بدست بیاورید به این صورت که :

1-به کمک ذره بینی که به یک قاب مدرج(به واحد های اندازه گیری سانتی متر و اینچ)متصل شده می توانید تعداد گره هایی که در عرض و طول یک قاب هستند را جداگانه بشمارید و در هم ضرب کنید تا تعداد گره های فرش و سجاده فرش بدست بیاید.

2-هرگاه ردیف های بافته شده بهتر کوبیده شده باشند پودها کمتر دیده می شوند.

 

ج: مشاهده فرش در نور طبیعی و توجه به رنگ و اطمینان از ثبوت رنگ آن:

1-رنگ فرش در جهت خواب آن تیره تر از رنگ آن در جهت عکس خواب فرش به نظر می رسد به همین دلیل خطوط طرح در جهت عکس خواب به نحو مشخص تری دیده می شود

2-رنگ فرش باید در تمام سطح آن یکنوخت باشد و قسمت انتهایی پرز با رنگ سطح فرش اختلاف نداشته باشد، مشاهده این اختلاف نشان میدهد که فرش با رنگ های جوهری رنگ شده که با مالیدن تکه پارچه مرطوب به روی قسمت های رنگ دار مشکوک می توانید از ثبوت رنگ های فرش اطمینان حاصل کنید.

 

بررسی فرش و سجاده فرش از لحاظ پوسیدگی و رفو شدگی:

با ملاحظه پشت فرش یا سجاده فرش ،قسمت هایی را که بافت ناجور داشته و احتمالا پوسیده یا رفو شده را می توانید تشخیص دهید.

1-قسمت های رفو شده معمولا زبرتر و محکم تر از دیگر نقاط فرش است و علائم سوزن خوردگی در آن مشاهده می شود.

2-با تاکردن قسمت های مشکوک به پوسیدگی صدای خفیف مربوط به شکستگی را احساس می کنید.

 

بررسی سجاده فرش  از لحاظ طرح و اندازه

برای خرید سجاده فرش  به اندازه‌های آن نیز باید توجه کرد.تقارن در اندازه سجاده فرش  بسیار مهم می باشد. تقارن رنگ نیز در اشکال بافته شده در سجاده فرش  را مورد توجه قرار دهید و همچنین دقت کنید که اشکال طرح در متن سجاده فرش  ناتمام گذارده نشده باشد و هر خط و شاخه‌ای شکل و امتداد طبیعی خود را داشته باشد و ناگهان در میان طرح قطع و ناپدید نشده باشد.

 

مطالعه برچسب فرش سجاده ای

معمولا در پشت فرش سجاده ای برچسبی وجود دارد که مشخصات فرش سجاده ای را از لحاظ نحوه تراکم و کوبیدگی پودها و یکنواختی طرح معرفی کرده است بهتر است متن را مطالعه کنید.

 

نصب فرش سجاده ای:

نصب سجاده فرش عبارتست از برش دادن، سردوزی و زیگزاگ زدن لبه ی فرش سجاده ای که در مساجد و حسینیه ها و نماز خانه های مدارس بر اساس قبله نصب می شود.و تعیین قبله با فرش سجاده ای از اصلی ترین قسمت نصب سجاده فرش می باشد.

قسمت هایی از سجاده فرش که برش می خورد و دوردوزی یا سردوزی مس شود قاعدتا قسمت های کناره ی سجاده فرش و قسمت هایی که به ستون منتهی می شود است.

برای تثبیت فرش سجاده ای بهتر است که موادی بجز چسب بکار گرفته شود در غیر اینصورت برای جمع آوری سجاده فرش در صورت لزوم دچار مشکل خواهیم شد.

نگهدارنده هایی مانند ترمز فرش یا پیچ و مهره های مخصوص به شکلی که پیدا نباشد در نگهداشتن سجاده فرش در جای خود مفید می باشد.

 

سجاده فرش تشریفاتی کد 50366

.

 

مشاوره ی رایگان جهت خرید فرش سجاده ای : 
 
09133611739 - 09131630120
 
تلگرام و واتس اپ و وایبر:
 
 09131630120
 
 
 

سجاده فرش,سجاده فرش تشریفاتی,فرش سجاده ای,فرش مسجدی,فرش مسجد,فروش اینترنتی فرش سجاده ای,فرش سجاده ای ستاره کویر یزد,سجاده فرش کاشان,قیمت فرش مسجد

 

  • فرش مناجات