سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

سجاده فرش, فرش سجاده ای , قیمت سجاده فرش مسجدی 09131630120

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

سجاده فرش, فرش سجاده ای , قیمت سجاده فرش مسجدی 09131630120

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

شرکت فرش مناجات , تولید انواع فرش سجاده ای , قیمت فرش مسجدی , سجاده فرش , فرش سجاده ای , بافت سجاده فرش, خرید سجاده فرش , سجاده فرش محرابی, فرش محرابی , فرش مسجدی , فرش نمازخانه , فرش حسینیه , قیمت سجاده فرش , قیمت فرش سجاده ای , قیمت فرش مسجدی , فرش کاشان , سجاده فرش کاشان , فرش نمازخانه , فرش مسجدی , فرش محرابی , فرش مصلی ,

شماره تماس:

09131630120
03154760700
09133611739

یوسفیان

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

سفارش فرش سجاده ای توسط مشتری

یک مشتری قبل از هر چیز میخواهد بداند سجاده فرشی که میخرد چه ویژگی هایی دارد؟ شاخصه بارز یک سجاده خوب چیست؟

از قیمت فرش سجاده ای مسجدی پرس و جو میکند و نحوه پرداخت خود را بیان می کند

در خواست ارسال نمونه سجاده فرش می کند تا سجاده فرش سفارشی خود را از نزدیک ببیند و یا اینکه  با حضور در کارخانه تمامی مراحل بافت یک سجاده را از نزدیک میبیند.

طرح و رنگ فرش مسجد خود را انتخاب میکند و یا از ما درخواست طرح جدیدی دارد به طور مثال بعضی از افراد سجاده فرشی را دیده اند و طرح آن را پسندیده اند و دوست دارند برایشان طراحی کنیم و یا اینکه دوست دارند در همین طرح های موجود تغییراتی انجام شود.

حتی بعضی از مساجد و ارگان های دولتی دوست دارند که لوگو شرکت و یا اسم مسجد، بر روی سجاده ها بافته شود.

طراحی سجاده فرش سفارشی

پس از تأید طرح ، انجام پیش پرداخت، قرار داد تنظیم و طی دو نسخه یکی نزد فروشنده و دیگری به خریدار تحویل داده می شود و تمامی شرایط در آن ذکر میشود به طور مثال زمان تحویل محموله، مشخصات سجاده فرش و خریدار(چه شخص حقیقی باشد چه شخص حقوقی که همان نام مسجد و ارگان می شود) .

هزینه ای حمل و نصب و یک سری شرایط خاص دیگر که فی مابین تهیه و تنظیم و در قرار داد قید می شود . همه اینها از مراحل پیش تولید محسوب می شود.

تولید سجاده فرش توسط دستگاه سجاده باف

پس از اینکه طرح توسط مشتری انتخاب شد و یا اینکه طرح جدید توسط طراحان مجربِ شرکت سجاده فرش مناجات طراحی شد مجددأ برای مشتری ارسال می شود و پس از تأیید طرح، طرح برای بافت به قسمت تولید فرستاده می شود و مراحل بافت آن شروع می شود .

پس از اتمام  بافت سجاده فرش ها به قسمت آهار و تکمیل فرستاده می شود و مراحل پایانی را درآنجا سپری می کند و  ما مشتری را از تمام مراحل تولید در جریان می گذاریم.

حمل سجاده فرش

حمل سجاده فرش به سرتاسر ایران و جهان

سجاده فرش ها پس از خروج از بخش تولید کارخانه،  با توجه به آدرس محل مورد نظر ، همراه با تیم نصاب به محل ارسال می شود .لازم به ذکر است هزینه ی حمل به طور معمول با توجه به نرخ مصوب باربری محاسبه می شود.

لازم به ذکر است اگر فروش اینترنتی فرش سجاده ای انجام دهید شرکت سجاده فرش مناجات در هزینه حمل سجاده فرش تخفیفات ویژه قرار می دهد

همچنین با توجه به متراز خریداری شده شما عزیزان روی هزینه حمل تخفیف می خورد.

نصب سجاده فرش

خرید فرش سجاده با کیفیت مناسب ، تنها یکی از پارامترهای کلیدی در انتخاب موفق فرش سجاده می باشد . نصب دقیق و با کیفیت فرش سجاده ای نیز گامی موثر در خرید بهینه فرش های سجاده ای و افزایش طول عمر سجاده فرش می باشد .

 فرآیند جامع نصب ، برش و دوردوزی فرش های سجاده ای را می توان به شرح زیر بیان نمود :

۱- تعیین جهت قبله جهت مفروش نمودن فرش سجاده:

اولین اقدام نصاب فرش سجاده قبل از مفروش نمودن نمازخانه ، تعیین جهت قبله با قبله نما می باشد . به گونه ای که می توان گفت چنانچه نصاب پس از مفروش نمودن فرش سجاده متوجه اشتباه در تعیین جهت قبله گردد ، در این حالت دو مشکل ممکن است به وجود آید :

الف : کوتاه شدن اندازه رولها

ب: افزایش ضایعات و پرت ناشی از نصب

 

۲- مفروش نمودن فرش سجاده

در هنگام مفروش نمودن فرش سجاده ای در نمازخانه یا مسجد می بایست دو نکته اساسی را مد نظر داشت :

الف : سطح مسجد یا نمازخانه

در برخی از نمازخانه ها ، سطح نمازخانه با موکت سجاده ای مفروش شده است . چنانچه فرش سجاده ای خریداری شده از کیفیت عالی برخوردار بوده و سنگین باشد ، پیشنهاد می گردد موکت را از سطح نمازخانه جمع و فرش سجاده روی زمین یا کف پهن گردد و دلیل آن این است که هنگامی که فرش سجاده روی موکت نصب می گردد ، احتمال چروک شدن و جمع شدن فرش سجاده بسیار زیاد می باشد .

 

ب : روش نصب فرش سجاده :

فرش های سجاده ای را می توان به دو روش آجری و موازی نصب نمود .

در روش موازی ستوان های فرش سجاده در تمامی ردیف ها دقیقا مقابل یکدیگر قرار می گیرند ولی در روش آجری ستون سجاده ردیف بعدی در روبروی نقطه وسط سجاده ردیف قبلی قرار می گیرد .

پیشنهاد می گردد از روش آجری استفاده گردد بدلیل اینکه احتمال برخورد نمازگزار در ردیف بعدی با نمازگزار ردیف قبلی برابر صفر است ولی در روش موازی امکان برخورد نمازگزاران در صفوف نماز بسیار زیاد می باشد .

 

۳-برش فرش سجاده:

از عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت برش فرش سجاده می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

الف : برش دقیق دور ستون های نمازخانه یا مسجد و چرخاندن سجاده به دور ستون با زاویه مناسب

ب : برش کناره ها و حاشیه دیوارها بدون هرگونه انحراف و اضافی گذاشتن فرش سجاده بر روی لبه دیوار

۴- دوردوزی و زیگزاگ نمودن رولهای فرش سجاده ای

آخرین پارامتر موثر بر کیفیت و زیبایی نصب فرش سجاده ای ، دوردوزی کامل و بدون نقص فرش ها می باشد .دوردوزی و زیگزاگ فرش های سجاده می بایست به طور توپر و بدون هیچگونه فاصله بین خطوط نخ زیگزاگ باشد . به نحوی که رنگ نخ زیرین از نخ زیگزاگ بیرون نزند و زیبایی فرش سجاده حفظ گردد.

سجاده فرش کد 50341

سجاده فرش محرابی

مشاوره ی رایگان جهت خرید فرش سجاده ای : 
 
09133611739 - 09131630120
 
تلگرام و واتس اپ و وایبر:
 
 09131630120
 
 


سجاده فرش,سجاده فرش محرابی,فرش سجاده ای,قیمت فرش سجاده ای مسجدی,فروش اینترنتی فرش سجاده ای,فرش مسجد,فرش نمازخانه,فرش مصلی,شرکت سجاده فرش
 

  • فرش مناجات

شستشوی سجاده فرش چگونه است؟

شستشوی فرش سجاده‌ ای یکی از سوالاتی هست که مشتریان هنگام خرید سجاده ‌فرش‌ برایشان پیش می‌آید.

هنگام شستشوی فرش سجاده بهتراست نکات زیر را رعایت کنید

1- برای تطهیر و شستشوی فرش سجاده ای ،بهتراست از قالیشویی کمک گرفته شود، زیرا شستن فرش سجاده با شامپو فرش باعث از بین رفتن فرش می‌شود.

2-برای شستشوی فرش سجاده درهمان مکان ابتدا گرد وغبار آن گرفته و شروع به شستشو کنید.بهترین مواد شوینده برای فرش سجاده صابون های کم اسید می‌باشد.

3- برای جلوگیری از رنگ پریدگی فرش‌سجاده‌ای ،پس از شستشوآن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

4- شستشوی فرش سجاده را روی سطحی سفت (همانند سنگ ، سرامیک یا موزاییک ) انجام دهید.

5- جهت خشک کردن فرش یا سجاده درهوای آزاد آن را کاملا پهن وازلوله کردن یا تا کردن خودداری کنید. لوله کردن و تا کردن سجاده باعث کیسی و به مرور پوسیدن شدن آن قسمت می شود.

عملکرد دستگاه به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود:

1- پاشش آب و مواد شوینده       2- برس زنی با برس های غلطکی          3-  سامانه مکش

دستگاه فرش شوی میتواند یک یا دو برس غلطکی داشته باشد. وجود دو برس در دستگاه فرش شوی و حرکت خلاف جهت این دو برس در راستای فرش نه تنها به بافت فرش آسیب نمیرساند بلکه باعث افزایش سرعت و کیفیت شستشو میشود.

با تجهیزدستگاه فرش شوی به تی مخصوص قابلیت شستشوی سطوح سخت یا تخت مانند سطوح سنگی نیز وجود خواهد داشت.

 شستشوی فرش سجاده ای

 دستگاه فرش شوی

 دستگاه شستشو و مکش فرش سجاده

 دستگاه شستشوی فرش سجاده

شست و شوی آسان

فرش سجاده ای شرکت سجاده فرش با کیفیت و مقاوم دربرابرهرگونه شست و شو می باشد. با خرید فرش سجاده ای از شرکت سجاده باف ، تفاوت ما را با دیگر شرکت ها احساس کنید. 

 

سجاده فرش کد 50329

سجاده فرش مناجات

مشاوره ی رایگان جهت خرید فرش سجاده ای : 
 
09133611739 - 09131630120
 
تلگرام و واتس اپ و وایبر:
 
 09131630120
 
 

 

سجاده فرش,شرکت سجاده فرش,فروش اینترنتی فرش سجاده ای,فرش مسجد,فرش مصلی,فرش نمازخانه,سجاده باف,قیمت فرش مسجدی,فرش نمازخانه,فرش حسینیه

 

  • فرش مناجات

اطلاع از قیمت فرش سجاده ای نمازخانه

همان طور که در مقالات قبل گفتیم عوامل مختلفی در  تعیین قیمت سجاده فرش تاثیر دارند مانند کیفیت و قیمت مواد اولیه مانند نخ سجاده فرش،میزان خاب سجاده فرش ، تعداد شانه و تراکم فرش سجاده ای ، میزان آهار فرش سجاده ای و...

کیفیت نخ تار: پلی استر -اکرولیک هیت ست شده - ورژن

کیفیت نخ پود: کنف ایرانی - کنف خارجی

درجه سجاده فرش: درجه یک تا پنج مانند فرش ماشینی

شانه و تراکم:

۴۴۰ شانه تراکم ۸۰۰ صد در صد اکرلیک
۴۴۰ شانه تراکم ۸۰۰ پلی استر


۵۰۰ شانه تراکم ۸۰۰ صد در صد اکرلیک
۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰ هفت رنگ صد در صد اکرلیک
۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰ هفت رنگ تک نخ اکرلیک
۵۰۰ شانه تراکم ۱۰۰۰ صد در صد اکرلیک ۸ رنگ
۵۰۰شانه بافت ۷۰۰ تراکم ۱۸۰۰ هشت رنگ صد در صد اکرلیک
۵۰۰شانه بافت ۷۰۰ تراکم ۲۱۰۰ هشت رنگ صد در صد اکرلیک
۵۰۰ شانه بافت ۷۰۰ تراکم ۲۴۰۰ هشت رنگ صد در صد اکرلیک


۷۰۰ شانه تراکم ۲۲۵۰ هشت رنگ صد در صد اکرلیک
۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ هشت رنگ صد در صد اکرلیک بافت شونهر
۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ هشت رنگ صد در صد اکرلیک بافت hcp دستبافت گون


 

امروزه با توجه به نوسانات بازار ارز قیمت فرش سجاده ای نیز دچار نوسان شده و مخصوصا قیمت مواد اولیه یعنی نخ فرش های سجاده ای بر روی قیمت سجاده فرش اثر گذار بوده است. به همین دلیل نمی توان قیمت سجاده فرش را به طور دقیق اعلام کرد یا ارزان تر بودن قیمت فرش های سجاده ای یک شرکت سجاده فرش را دلیل بر تضمین کیفیت و سایر موارد قرار داد.

 

با این حال شرکت سجاده فرش سعی دارد به همراه تضمین کیفیت، سجاده فرش قیمت مناسب را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا در زمینه ی فروش فرش مسجد بهترین خدمات را به شما ارائه دهد و در خرید فرش مسجد با مناسب ترین قیمت همراه شما باشد. شما خریدار محترم میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت فرش های سجاده ای با ما در ارتباط باشید و ضمن اطلاع از قیمت فرش های سجاده ای مسجد مشاوره دریافت کنید و با خرید سجاده فرش از شرکت سجاده فرش از تخفیف و شرایط ویژه ی فروش فرش مسجد و خدمات پس از فروش شرکت سجاده فرش استفاده کنید.

 

گروه صنعتی سجاده فرش، تولید کننده فرش های سجاده ای، فرش، فرش مخصوص مسجد، فرش تشریفاتی و... با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شماست. شما میتوانید از طریق سایت شرکت سجاده فرش نیز اطلاعات لازم در مورد انواع سجاده فرش، خرید سجاده فرش، شرایط ویژه فروش فرش مسجد و... را به دست آورده و با مناسب ترین کیفیت و قیمت فرش سجاده ای  بخرید.

 

سجاده فرش کد 50322

سجاده فرش

 

 

مشاوره ی رایگان جهت خرید فرش سجاده ای : 
 
09133611739 - 09131630120
 
تلگرام و واتس اپ و وایبر:
 
 09131630120
 
 


سجاده فرش,شرکت سجاده فرش،قیمت فرش مسجدی،فرش مسجد,فروش اینترنتی فرش سجاده ای,فرش حسینیه,فرش مصلی,فرش نمازخانه,لیست قیمت فرش مسجدی
 

  • فرش مناجات