سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

سجاده فرش, فرش سجاده ای , قیمت سجاده فرش مسجدی 09131630120

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

سجاده فرش, فرش سجاده ای , قیمت سجاده فرش مسجدی 09131630120

سجاده فرش مسجدی , فرش سجاده ای

شرکت فرش مناجات , تولید انواع فرش سجاده ای , قیمت فرش مسجدی , سجاده فرش , فرش سجاده ای , بافت سجاده فرش, خرید سجاده فرش , سجاده فرش محرابی, فرش محرابی , فرش مسجدی , فرش نمازخانه , فرش حسینیه , قیمت سجاده فرش , قیمت فرش سجاده ای , قیمت فرش مسجدی , فرش کاشان , سجاده فرش کاشان , فرش نمازخانه , فرش مسجدی , فرش محرابی , فرش مصلی ,

شماره تماس:

09131630120
03154760700
09133611739

یوسفیان

فرش سجاده ای مسجدی

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ق.ظ

کارخانه ی فرش سجاده ای مناجات، بزرگترین تولید کننده انواع فرش های سجاده ای شامل سجاده فرش های محرابی و فرش های مسجد بدون محراب ( فرش های یکپارچه و دارای یک حاشیه ) می باشد.  این شرکت با سابقه ای بیست ساله که در تولید انواع فرش سجاده محرابی و تشریفاتی دارد به عنوان بزرگترین تولیده انواع فرش مسجدی در بهترین کیفیت های شناخته می شود.

مقدمه ای بر سجاده فرش :

تاریخچه ی بافت و استفاده از سجاده فرش کمتر ازسه دهه پیش است اما مزایای فرش های سجاده ای باعث استقبال افراد، به خصوص هیئت امنای مساجد، برای  خرید سجاده فرش مسجد شده است.

ظهور فرش سجاده ای و استفاده از آنها به عنوان فرش مسجد و نمازخانه، طی زمان کوتاهی توانست فروش فرش مسجد را به میزان قابل توجهی بالا ببرد. به طوری که امروزه به هرمکان مذهبی که پا بگذارید فرش های سجاده ای را میبینید. مکان هایی مانند مسجد، نمازخانه ی مدارس و ارگان های دولتی، زیارتگاه ها و سایر مراکز مذهبی.

تنوع در طرح و رنگ، تراکم و کیفیت بافت سجاده فرش مسجد انتخاب های زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهد تا براساس ساختار و فضای داخل مسجد، جغرافیای منطقه و ... فرش سجاده ای مد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کنند.
با توجه به ان که شرکت سجاده فرش مناجات, شرکتی تولیدی در زمینه ی سجاده فرش مسجدی می باشد, هیچ محدودیتی برای تولید انواع سجاده فرش ندارد.

سجاده فرش مسجدی

اما چرا باید مسجد خود را سجاده فرش کنیم :

مزایای فرش سجاده ای به فرش معمولی چیست ؟
در صورت استفاده از فرش سجاده، جهت قبله به آسانی توسط نمازگزاران تشخیص داده می شود.
فرشهای سجاده ای با دارا بودن طرح یکدست و یکپارچه و منظم، زیبایی بیشتری به فضای داخلی مسجد می دهد.
از آنجاییکه فرش های سجاده ای طرح های محرابی شکل دارند، نظم و هماهنگی خاصی به صفوف نمازگزاران می دهند.
فرش سجاده، قابلیت این را دارد که کل فضای داخلی مسجد یا نمازخانه را به صورت کامل بپوشانند.
از انجایی که فرش های سجاده ای را می توان با هر شکل و اندازه ای تولید کرد ، مساجد نیازی به کناره ها و فرش های حاشیه برای پر کردن فضاهای خالی ندارند.
در صورت بروز صدمه به فرش، فرش سجاده ای بسیار آسان و سریع ترمیم می شود. به طوری که فقط یک فرش سجاده ترمیم و یا حتی تعویض می شود. اما در صورت صدمه به فرش ماشینی کل تخته فرش 9 یا 12 متری باید تعویض گردد. همچنین تعویض یک فرش ماشینی با همان طرح قبلی بسیار سخت تر از تعویض سجاده فرش و یافتن همان فرش قبلی است.
ترمیم و یا تعویض سجاده فرش ها بسیار با صرفه تر از تعویض فرش ماشینی است.
فرش سجاده، رنگ بندی ها و طرح های مختلفی را داراست که با توجه به رنگ پنجره ها و دکور داخلی مسجد می توان نوع طرح آن را انتخاب نمود.
مفروش کردن و نصب سجاده فرش بسیار راحت تر از فرش ماشینی است.

در پست های بعدی انواع طرح های فرش سجاده ای مناجات را برای شما قرار می دهیم. همچنین شما می توانید جهت خرید سجاده فرش برای مساجد ، نمازخانه های ارگان های دولتی و غیر دولتی ، مصلی ها ، حسینیه ها ، امامزاده ها و دیگر اماکن دولتی از مشاوره ی خرید رایگان ما استفاده کنید.



خدمات فرش سجاده ای مناجات :

تضمین کیفیت و قیمت فرش سجاده ای :
با خرید فرش سجاده ای از شرکت فرش مناجات , بدون داشتن هیچ گونه واسطه ای , مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت سجاده فرش مسجدی را با لمس واقعی خرید خواهید کرد .
شرایط خاص برای مساجد :
شرکت فرش سجاده ای مناجات , برای فروش انواع فرش مسجدی به مساجد , شرایطی خاص در نظر گرفته است . از جمله ی آن می توان به فروش سجاده فرش به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت با عقد قرارداد با هیات امنا و شورای عالی مساجد اشاره کرد.
فروش فرش سجاده نمازخانه مدرسه :
از آنجا که فصل تابستان فصل خرید انواع فرش سجاده ای مخصوص مدارس می باشد, فرش سجاده ای مناجات برای مدارس شرایطی تخفیفی خاص در نظر گرفته که برای اطلاع از ان می توانید با مدیر فروش سجاده فرش مناجات در ارتباط باشید.
ارسال سجاده فرش به مساجد سراسر کشور :
حمل و نقل سجاده فرش های مسجدی به مساجد سراسر کشور توسط گروه خدمات پس از فروش شرکت سجاده فرش مناجات صورت می گیرد و خیال هیات امنای مساجد از نظر حمل و باربری آن راحت می شود. لازم به ذکر است که حمل و نقل بیشتر برای سجاده هایی با متراژ بالای 200 متر صورت می گیرد که نصب آن نیز به عهده ی خود شرکت باشد .
نصب سجاده فرش مسجدی توسط پرسنل مجرب :
در جهت یکپارچگی محیط و همچنین نصب با بهترین کیفیت , بخش خدمات پس از فروش سجاده فرش مناجات , خدمتی دیگر در نظر گرفته است. نصب سجاده فرش شامل برش رول ها , دوخت و نصب سجاده فرش مسجدی توسط پرسنل نصاب مجرب شرکت سجاده فرش مناجات صورت می گیرد.
ضمانت نامه کیفیت فرش سجاده مسجدی:
تمامی محصولات فرش سجاده ای دارای ضمانت نامه کیفیت بافت و مواد اولیه بوده و در صورت ایجاد هر گونه مشکل که شامل نبافت , دورنگی , باشد توسط خود شرکت تضمین شده و فرش سجاده ای در صورت برخورد با چنین مشکلاتی توسط شرکت سجاده فرش مناجات تعویض می گردد.
کیفیت های مختلف فرش سجاده ای مناجات که امکان تولید ان توسط خط تولید سجاده فرش وجود دارد برای سجاده فرش های مختلف متفاوت بوده که با قرار دادن هر یک از محصولات در پست های بعدی در مورد تولید آن ها و کیفیت و خصوصیت هر کدام , توضیحاتی را بیان می کنیم .



مشاوره ی رایگان جهت خرید فرش سجاده ای : 09133611739 - 09131630120

تلگرام و واتس اپ و وایبر: 09131630120

کانال تلگرام: https://t.me/sajjademonajat

فرش سجاده ای, سجاده فرش, فرش مسجدی , قیمت سجاده فرش , خرید سجاده فرش , بافت سجاده فرش , بافت فرش  مسجدی , فرش سجاده کاشان , فرش مسجدی کاشان, خرید سجاده فرش , قیمت سجاده فرش , بافت سجاده فرش , فرش سجاده ای نمازخانه ,

سجاده فرش مسجدی فرش مناجات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی